مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-08اقتصادي

هند در شمار فوتی های کرونا رکورد زد


به دنبال افزایش بی سابقه شمار مبتلایان به کرونا در هند، شمار فوتی ها نیز در این کشور رکورد تازه ای ثبت کرد و برای اولین بار از مرز چهار هزار نفر بالاتر رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روز بعد از ثبت رکورد تازه در شمار مبتلایان به ویروسرا دریافت کردند که نسبت به جمعیت بیش از یک میلیارد نفری هند آمار کمی محسوب می شود.

  کاهش محدودیتهای قرنطینه ای و برگزاری میتینگهای انتخابات محلی در ایالتهای مختلف هند طی چند ماه گذشته باعث به وجود آمدن طوفان کرونا در هند شده است.

بسیاری از منتقدان دولت نارندرا مودی نخست وزیر این کشور را متهم کرده اند که برای پیروزی حزبش در انتخابات محلی تمرکز خود را از مبارزه با کرونا به سمت فعالیتهای سیاسی معطوف کرده و اجازه برگزاری نشستها و تجمعات سیاسی را داده است.

  در حالی که آمار ابتلا به کرونا در هند هر روز رکوردهای جدیدی را ثبت می کند، ظرفیت بیمارستان ها و امکان سوزاندن اجساد در این کشور تکمیل شده است و بیمارستان ها با کمبود جدی امکانات مواجه هستند.

در حال حاضر، آمریکا، هند و برزیل سه کشور نخست از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بوده و طی 24 ساعت گذشته 3 هزار نفر دیگر در برزیل به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونا در برزیل به بیش از 401 هزار نفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند در شمار فوتی های کرونا رکورد زد

هند در شمار فوتی های کرونا رکورد زد