مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-08اجتماعي

دومین کتابخانه ویژه«مادر و کودک» گیلان در صومعه سرا افتتاح می شود


مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به افتتاح کتابخانه پروفسور «مریم میرزاخانی» صومعه سرا، گفت: این دومین کتابخانه ویژه «مادر و کودک» در گیلان است.

- ، پریسا کرمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه رویکرد ایجاد فضاهای ویژه مطالعه برای مادران و کودکان در گیلان، دومین کتابخانه عمومی شهر صومعه سرا ویژه مادر و کودک افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این کتابخانه عمومی که به عنوان دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک استان گیلان شناخته می شود، افزود: همچنین این کتابخانه سومین کتابخانه مدرسه استان گیلان نیز خواهد بود که با همکاری دو مجموعه نوسازی و تجهیز مدارس و کتابخانه های عمومی استان گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

کرمی با بیان اینکه این مرکز فرهنگی در فضایی به مساحت 120 متر مربع از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان طی سال گذشته در اختیار اداره کل کتابخانه ها قرار گرفت، ادامه داد: این مرکز پس از انجام مراحل تجهیز امکانات ویژه، استاندارد سازی و اختصاص کتاب و منابع آموزشی به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.

وی افزود: کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی شهر صومعه سرا ساعت 9 صبح روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه و با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کتابخانه ویژه«مادر و کودک» گیلان در صومعه سرا افتتاح می شود

دومین کتابخانه ویژه«مادر و کودک» گیلان در صومعه سرا افتتاح می شود