مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-08اجتماعي

آماده باش ستاد بحران شهرداری بجنورد


جانشین ستاد بحران و معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: درپی بارش باران های فصلی و احتمال جاری شدن سیل، نیروهای ستاد بحران شهرداری در قالب اکیپ های مختلف درپی رفع موانع از مسیر کانال ها برای هدایت آب های سطحی هستند.

- مجید شادکام در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد  اظهار کرد: هم زمان با اعلام هشدارهای هواشناسی و اعلام وضعیت زرد شهر نسبت به مخاطرات ناشی از بارندگی های فصلی، به همت و تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری لایروبی کانال ها ، جوی ها و نظافت مسیل ها انجام گرفت تا در زمان بارش باران، هدایت آب های سطحی شهر به کانال های شهری به سهولت انجام بگیرد.

وی گفت: هم اکنون نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در سطح شهر مستقر هستند و با پمپ های قوی در زمان ضرورت اقدام به پمپاژ آب از محل آب گرفتگی می کنند.

جانشین ستاد بحران و معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تصریح کرد: طی 72 ساعت گذشته تاکنون نیروهای خدمات شهری در حال خدمات دهی هستند.

شادکام افزود: به منظور تخلیه روان آب ها و انتقال آن به کانال های فاضلاب شهری، تمامی دریچه ها برداشته شده است اما به منظور جلوگیری از بروز سانحه و حادثه ترافیکی و خسارت به خودروهای شهروندان در مجاورت دریچه ها، همکاران خدمات شهری حضور دارند تا مراقبت لازم در ترددهای شهری نیز اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ستاد بحران شهرداری بجنورد

آماده باش ستاد بحران شهرداری بجنورد