مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-08سياسي

اجرای پویش «کرونا را جدی بگیریم» در اردبیل


به همت شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه پویش «کرونا را جدی بگیریم» در اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه پویش کرونا را جدی بگیریم در اردبیل برگزار شد.

عبدالله بحرالعلومی دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه در طول هفته های اخیر، وضعیت اکثر استان های کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، قرمز بود و استان اردبیل نیز در وضعیت قرمز قرار داشت، رعایت پروتکل های بهداشتی ضرورت واجب بر همگان بود.

وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و همچنین تشویق مردم استان اردبیل به رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، به همت شورای اطلاع رسانی و روابط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، پویش کرونا را جدی بگیریم توسط اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان اجرا گردید.

دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این پویش در بستر فضای مجازی و با ارسال پیام های تصویری و بارگذاری آن در شبکه های اجتماعی، عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «کرونا را جدی بگیریم» در اردبیل

اجرای پویش «کرونا را جدی بگیریم» در اردبیل