مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-08اقتصادي

یک مرکز «واکسیناسیون در خودرو» در بوستان سرخه حصار راه اندازی شد


شهردار منطقه 13 از راه اندازی مرکز واکسیناسیون در خودرو برای اولین بار در بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ورود به داخل این بوستان برای عموم شهروندان ممنوع است، بر این اساس، از این فرصت در مقابل تهدیداتی که این ویروس منحوس برای مردم به وجود آورده به عنوان یک نقطه قوت استفاده و بهره برداری بهینه صورت گیرد.

به گفته او در این اقدام، افراد واجد شرایط دریافت واکسن که بر اساس اعلام وزارت بهداشت شامل گروه سنی اعلامی با حضور در درب اول بوستان جنگلی سرخه حصار به سمت محل تزریق واکسن هدایت شده و تزریق واکسن در خودرو انجام می شود.

شکری با بیان اینکه 3 ایستگاه برای فرآیند واکسیناسیون مراجعین در نظر گرفته شده است افزود: در ایستگاه اول مراجعین بدون نیاز به ترک خودرو پذیرش و پس از دریافت اطلاعات از سوی مسئول غرفه پذیرش، کارت واکسیناسیون دریافت و سپس به سمت ایستگاه دوم (محل تزریق واکسن) هدایت شده و تزریق واکسن در خودرو صورت می پذیرد و در ایستگاه پایانی، نیز پزشک مقیم پس از 20 دقیقه با رعایت اصل فاصله گذاری، شرایط عمومی افراد را پس از دریافت واکسن بررسی و کارت واکسیناسیون را تایید نهایی می کند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط سنی مراجعین و احتمال ناتوانی حرکتی برخی از آنان، شرایط تزریق واکسن در خودرو برای شهروندان فراهم شد تا افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مرکز «واکسیناسیون در خودرو» در بوستان سرخه حصار راه اندازی شد

یک مرکز «واکسیناسیون در خودرو» در بوستان سرخه حصار راه اندازی شد