مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-08فرهنگي

خاک خورشید برگزیدگان خود را معرفی کرد


آیین پایانی نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر برگزار و برترین های هر رشته معرفی و از آنها تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدبیرخانه نخستین پویش فرهنگی تولید فضای مجازی استان بوشهر، روز جمعه 17 اردیبهشت ماه 1400 آیین پایانی پویش خاک خورشید با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت داوران و تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در این پویش، به صورت مجازی برگزار شد و برترین های خود را معرفی نموده و از آنها با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل کرد.

فاطمه کرمپور در آیین پایانی پویش خاک خورشید ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک روز ملی خلیج فارس به همه شرکت کنندگان و برگزار کنندگان پویش فرهنگی خاک خورشید اظهار کرد: نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای ویژه فضای مجازی بوشهر با ضرورت هویت بخشی به آثار فضای مجازی مبتنی بر فرهنگ و متناسب با نیازهای روز جامعه در بستر پیام رسان های موجود در استان راه اندازی شد.

وی با اشاره به موضوعات جاذبه های گردشگری، فرهنگ و هنر، هویت اجتماعی، محیط زیست و بخش آزاد در این پویش گفت: پویش خاک خورشید از ابتدای اسفندماه سال گذشته آغاز و تا روز ملی خلیج فارس یعنی دهم اردیبهشت ماه 1400 ادامه داشت، که در واقع پایان کار این پویش نیست و آغازی برای تولید محتوای متناسب با نیاز جامعه در بستر فضای مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک خورشید برگزیدگان خود را معرفی کرد

خاک خورشید برگزیدگان خود را معرفی کرد