مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-08سياسي

رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده از طرح جوانی جمعیت


رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، از رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده این طرح در نشست روز جمعه این کمیسیون خبر داد.

- بانکی پور فرد در تشریح نشست روز جمعه کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت: رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده از طرح جوانی جمعیت رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، از رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده این طرح در نشست روز جمعه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین بانکی پورفرد در تشریح نشست جمعه، 17 اردیبهشت ماه کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان به این طرح با حضور دستگاه های مربوطه برگزار شده بود، گفت: روز جمعه اولین نشست کمیسیون برای رفع ایرادات و ابهامات طرح برگزار و ایرادات گرفته شده به 10 ماده رفع شد.

رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، ادامه داد: یک ابهام و ایراد طرح مربوط به حوزه های علمیه بود که شورای نگهبان مطرح کرد که شما بدون هماهنگی با مدیریت حوزه عملیه و بر اساس اساسنامه آن نمی توانید تکلیفی تعیین کنید که خوشبختانه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های عملیه در نامه ای خطاب به این جانب نوشته و گفتند که ما این طرح را تایید و اجرا می کنیم و این نامه پاسخ خوبی برای ارائه به شورای نگهبان بود ضم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده از طرح جوانی جمعیت

رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده از طرح جوانی جمعیت