مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-08بين الملل

درخواست عفو بین الملل برای توقف سرکوب ها همزمان با تداوم اعتراضات در الجزایر


مردم الجزایر در پایتخت و سایر استان های این کشور در اعتراض به نقشه راه انتخاباتی مسؤولان این کشور و بی اعتنایی آنها به خواسته های سیاسی شان دوباره به خیابان ها آمدند.

- مردم الجزایر در پایتخت و سایر استان های این کشور در اعتراض به نقشه راه انتخاباتی مسؤولان این کشور و بی اعتنایی آنها به خواسته های سیاسی شان دوباره به خیابان ها آمدند.

عفو بین الملل نیز با حمایت از اعتراضات در الجزایر، از مقامات این کشور خواست به سرکوب معترضان پایان داده و بازداشتی ها را آزاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت الحره، تعداد زیادی از مردم الجزایر در قالب راهپیمایی های هفتگی خود که از فوریه 2019 آغاز شده ، در پایتخت و سایر استان های این کشور به خیابان ها آمده و مخالفت خود را با روند انتخاباتی که مقامات این کشور اعمال می کنند، ابراز داشتند.

مقامات الجزایری در تلاش هستند 12 ژوئن آتی یک انتخابات پارلمانی برگزار کنند.

تظاهرکنندگان در پایتخت این کشور بلافاصله پس از نماز جمعه به خیابان ها آمدند، آنها با وجود ماه رمضان و هوای نسبتا گرم این روزها در این تظاهرات شرکت کرده و دوباره با سر دادن شعارهایی ایجاد یک حاکمیت دموکرات واقعی در این کشور و تغییری ریشه ای را خواستار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عفو بین الملل برای توقف سرکوب ها همزمان با تداوم اعتراضات در الجزایر

درخواست عفو بین الملل برای توقف سرکوب ها همزمان با تداوم اعتراضات در الجزایر