مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-08بين الملل

افشای تلاش دولت ترامپ برای کسب سوابق تلفنی و ایمیلی خبرنگاران واشنگتن پست


بر اساس یک گزارش جدید، وزارت دادگستری در دولت دونالد ترامپ به سوابق تماسهای تلفنی خبرنگاران واشنگتن پست دست یافته و تلاش کرده به سوابق ایمیلیهای آنها در ارتباط با گزارشهایشان در مورد تلاشهای روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 دسترسی پیدا کند.

- بر اساس یک گزارش جدید، وزارت دادگستری در دولت دونالد ترامپ به سوابق تماسهای تلفنی خبرنگاران واشنگتن پست دست یافته و تلاش کرده به سوابق ایمیلیهای آنها در ارتباط با گزارشهایشان در مورد تلاشهای روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 دسترسی پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، واشنگتن پست روز جمعه گزارش کرد، چند خبرنگار سابق و فعلی واشنگتن پست شامل الن ناکاشیما، گرگ میلر و آدام انتوس نامه هایی از سوی وزارت دادگستری آمریکا دریافت کرده اند که در این نامه ها به آنها اطلاع داده شده که وزارت دادگستری به موجب یک فرآیند قانونی به سوابق مربوط به شماره تماس های آنها برای بازه زمانی 15 آوریل 2017 تا 31 ژوییه 2017 دست یافته است.

بر اساس این گزارش، این نامه ها شامل شماره تماسهای تلفن همراه، خانه و محل کار این خبرنگاران در دوره زمانی شرح داده شده در نامه بوده اند.

آنها همچنین گفتند که وزارت دادگستری آمریکا تلاش کرده به سوابق ارتباطی خارج از محتوا در ارتباط با حسابها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای تلاش دولت ترامپ برای کسب سوابق تلفنی و ایمیلی خبرنگاران واشنگتن پست

افشای تلاش دولت ترامپ برای کسب سوابق تلفنی و ایمیلی خبرنگاران واشنگتن پست