مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-08حوادث

انهدام دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و موادمخدر در شرق کشور


دلاور مردان جان برکف مرزبانی نیروی انتظامی طی چند عملیات جداگانه در شرق کشور توانستند دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و موادمخدر را منهدم و چندین قبضه سلاح و تعداد قابل توجهی مهمات و بیش از یک تن و 100 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: دلاور مردان جان برکف مرزبانی نیروی انتظامی طی چند عملیات جداگانه در شرق کشور توانستند دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و موادمخدر را منهدم و چندین قبضه سلاح و تعداد قابل توجهی مهمات و بیش از یک تن و 100 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمد علی گودرزی اظهارکرد: مرزبانان در سحرگاه روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان طی چند عملیات برنامه ریزی شده و با اشراف اطلاعاتی توانستند دو باند بزرگ قاچاق را در شرق کشور منهدم و مقادیر زیادی سلاح و مهمات و مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: مرزداران هنگ مرزی جکیگور با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، یک باند قاچاق سلاح و مهمات در آن سوی مرز را شناسایی کردند و تشدید اقدامات کنترلی و مراقبتی را در دستور کار قرار دادند.

گودرزی اضافه کرد: مرزداران پس از چندین هفته تلاش و انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی، موفق به شناسایی و مشخص کردن مسیر تردد قاچاقچیان شدند و انهدام آن باند در دستور کار مرزداران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و موادمخدر در شرق کشور

انهدام دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و موادمخدر در شرق کشور