مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-08اقتصادي

خودکفایی 105 خانواده کبودراهنگی در سال 99


رییس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از پرداخت 14 میلیارد و 105 میلیون تومانی وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد شهرستان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از پرداخت 14 میلیارد و 105 میلیون تومانی وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد شهرستان در سال گذشته خبر داد.

علی جعفری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد، ایجاد اشتغال تولید محور برای خودکفا کردن خانواده های تحت حمایت است، درباره تسهیلات اشتغالزای کمیته امداد کبودراهنگ اظهار کرد: تسهیلاتی در قالب طرح های کارانگیزی، خودکفایی، توان افزایی و کارفرمایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می شود.

وی افزود: در سال گذشته با پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان، 105 نفر از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ به مرحله خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

جعفری به نقش مؤثر خیرین و نیکوکاران در تأمین نیازهای اساسی خانواده های نیازمند کمیته اشاره کرد و یادآور شد: مردم نوع دوست می توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت، بستر مناسبی برای ارائه تسهیلات هدفمند و اثربخش در راستای رفع مسائل و مشکلات نیازمندان فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 105 خانواده کبودراهنگی در سال 99

خودکفایی 105 خانواده کبودراهنگی در سال 99