مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-08اجتماعي

توقیف 3 موتورسیکلت سنگین1000 cc در بزرگراه همت


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف 3 موتورسیکلت سنگین1000 cc دیگر ظهر دیروز در بزرگراه همت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت: ظهر دیروز، 3دستگاه موتورسیکلت سنگین که مشعول تردد و انجام حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه شهید همت بودند توقیف گردیدند.

وی ادامه داد: توقیف این 3 موتورسیکلت سنگین 1000 cc ظهر دیروز و در بزرگراه همت شرق به غرب محدوده جوانمردان با اجرای طرح های پلیسی توسط تیم منطقه 27 صورت گرفت.

وی بیان داشت: طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون و هنجار شکنان و راکبین موتورسیکلت های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سرو صدا می شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آن ها نیز توقیف می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وی گفت: با توقیف این سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همت، جمع توقیفیهای موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح به عدد 13 رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3 موتورسیکلت سنگین1000 cc در بزرگراه همت

توقیف 3 موتورسیکلت سنگین1000 cc در بزرگراه همت