مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-08فناوري

چرا کارت تلفن کمیاب شده است؟


مدیر تجاری و امور مشترکین مخابرات البرز گفت: کارت های تلفن جدید یک بار مصرف نیستند و صاحب آن می تواند با شارژ آن برای مدت طولانی از کارت استفاده کند.

- ایسنا/البرز مدیر تجاری و امور مشترکین مخابرات البرز گفت: کارت های تلفن جدید یک بار مصرف نیستند و صاحب آن می تواند با شارژ آن برای مدت طولانی از کارت استفاده کند.

حمیدرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص اینکه چرا کارت تلفن در کیوسک های مطبوعاتی کمیاب شده، اظهار کرد: در گذشته کارت های تلفن به وفور در اختیار شهروندان قرار می گرفت و همین باعث شده بود در گوشه و کنار شهر افرادی این کارت ها به قیمتی بالاتر از مبلغ خریداری شده به فروش برسانند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از گرانفروشی این کارت ها، توزیع آنها به عهده مخابرات گذاشته شده و متقاضیان می توانند به بخش امور مشترکین مرکز مخابرات نزدیک به محل سکونت خود مراجعه و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

این مسئول اضافه کرد: البته متقاضیان باید برای خرید کارت تلفن کارت ملی در اختیار داشته باشند چون با هر کد ملی یک کارت تلفن به فروش می رسد.

رحیمی تاکید کرد: کارت های تلفن جدید یک بار مصرف نیستند و صاحب آن می تواند با شارژ آن برای مدت طولانی از کارت استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کارت تلفن کمیاب شده است؟

چرا کارت تلفن کمیاب شده است؟