مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-08پزشكي

تجمعات دانش آموزان خطرناک تر از برگزاری حضوری امتحانات است


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تجمعاتی که با هدف اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات انجام می شود، بیشتر جای نگرانی دارد که می تواند عامل انتقال عفونت و ویروس کرونا باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تجمعاتی که با هدف اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات انجام می شود، بیشتر جای نگرانی دارد که می تواند عامل انتقال عفونت و ویروس کرونا باشد.

محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز شنبه 18 اردیبهشت به رسانه های گروهی گفت: تصمیم نهایی مبنی بر نحوه برگزاری امتحانات در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، حتما با در نظر گرفتن سلامت دانش آموزان و رعایت شیوه نامه های بهداشتی گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به این که آزمون های زیادی از جمله کنکور در زمان شیوع کرونا به بهترین نحو و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده، در خصوص برگزاری امتحانات نوبت دوم نیز به صورت حضوری جای نگرانی برای والدین و همچنین دانش آموزان وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اولویت دو وزارتخانه بهداشت و آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات حضوری، سلامت دانش آموزان است و والدین نگران این موضوع نباشند.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: تجمعات دانش آموزان، بسیار خطرناک تر از آزمونی است که قرار است با رعایت نکاتی مانند فاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات دانش آموزان خطرناک تر از برگزاری حضوری امتحانات است

تجمعات دانش آموزان خطرناک تر از برگزاری حضوری امتحانات است