مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-08پزشكي

سختی های حمایت از کودکان بیمار در قم؛ فضا کم است


عضو هیئت مدیره مؤسسه حمایت از کودکان گفت: بسیاری از مراجعه کنندگان علاوه بر استان قم از استان های همجوار مانند کاشان، اراک، دلیجان و غیره هستند؛ - اما کم بودن تعداد اتاق های ایزوله و کوچکی فضا سبب کاهش نوبت دهی به اجبار شده است.

مؤسسه خیریه کرامت اولین مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در استان قم از سال 1390 با تلاش پرسنل بخش آنکولوژی بیمارستان حضرت فاطمه معصومه (س) فعالیت خود را در جهت نشاندن لبخند بر لب کودکانی که از این بیماری رنج می برند آغاز کرده است.

معصومه کریمی، عضو هیئت مدیره این مؤسسه در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: حمایت های این مؤسسه شامل کودکان سرطانی، مبتلا به تالاسمی و بیماری های خونی می شود و در حال حاضر تعداد کودکان تحت پوشش مداوم این مؤسسه نزدیک به 400 نفر در سنین 2 ماه تا 18 سال است.

وی افزود: البته به طور قانونی کودکان تا 12 سال تحت حمایت اینگونه مراکز قرار می گیرند ولی ما تا زمانی که ادامه درمان را لازم ببینیم این کار را ادامه می دهیم.

کریمی با بیان چند نمونه از حمایت های این مؤسسه از کودکان مبتلا اظهار کرد: هزینه خدمات درمانی در بیمارستان کاملا رایگان است و در خصوص خدمات درمان خارج از بیمارستان نیز مانند سی تی اسکن، تهیه دارو یا مکمل های ضروری که قیمت بالایی دارند اگر بیماری دچار مشکل مالی باشد مؤسسه در تأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختی های حمایت از کودکان بیمار در قم؛ فضا کم است

سختی های حمایت از کودکان بیمار در قم؛ فضا کم است