مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-08سياسي

انتقاد نماینده ساوجبلاغ از سیاسی کاری دولت درباره معیشت مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس با اشاره به مذاکرات وین اظهار داشت: متأسفانه تیم مذاکره کننده هسته ای نتوانسته به خوبی خطوط ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام را رعایت کند .

- نماینده ساوجبلاغ در مجلس با بیان اینکه متاسفانه دولت معیشت مردم را به مذاکرات و نتیجه مذاکرات را به انتخابات متصل کرده اند گفت: تیم ایران در وین خطوط قرمز را کامل رعایت نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس با اشاره به مذاکرات وین اظهار داشت: متأسفانه تیم مذاکره کننده هسته ای نتوانسته به خوبی خطوط ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام را رعایت کند و عملاً نگاه و توجه شان به دستان کری، اشتون و دیگران بوده است؛ متأسفانه دست هایی در کار است که مذاکرات وین را به انتخابات ریاست جمهوری وصل کنند و همچنان امید به دشمن را دارند.

وی گفت: متأسفانه اصلاً مشخص نیست در مذاکرات وین چه خبر است، اما با این حال تیم مذاکره کننده از نشانه های امیدوارکننده می گویند در حالی که طرف غربی چنین برداشتی را ندارد چرا که مسیر پیش رو بسیار طولانی است و به نظر می رسد یک مذاکره فرسایشی بی فایده را خواهیم داشت که ثمره آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده ساوجبلاغ از سیاسی کاری دولت درباره معیشت مردم

انتقاد نماینده ساوجبلاغ از سیاسی کاری دولت درباره معیشت مردم