مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-08پزشكي

ساکنان ایستگاه فضایی چگونه مقابل کرونا محافظت می شوند؟


اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که ساکنان ایستگاه فضایی بین المللی چگونه در برابر ویروس کرونا محافظت می شوند، این مطلب را بخوانید.

- جی پلاس، به نقل از اسپیس دات کام، شاید جالب باشد بدانید که فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی بیش از آنچه تصور کنید به رعایت نظافت و بهداشت در ایستگاه اهمیت داده و آخر هفته خود را به تمیزکاری فشرده در ایستگاه اختصاص می دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ ساکنان ایستگاه فضایی بین المللی تا آنجا که ممکن است از بیماری همه گیر کووید-19 ایمن نگه داشته می شوند، آن ها قبل از پرواز قرنطینه شده و سایر اقدامات بهداشتی لازم را انجام می دهند؛ با این حال دوری از میکروارگانیسم های بالقوه شرور هنوز هم بخش مهمی از زندگی ایمن در فضاست و عادت های بهداشتی نامناسب جایی ندارند.

یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی در این باره می گوید: ما باید تمام سطوح را که لمس می کنیم هر هفته ضد عفونی کنیم، همچنین در ایستگاه فضایی اقدامات زیادی را انجام داده ایم که مشابه مواردی است که در بیمارستان ها یا در فرودگاه ها برای جلوگیری از انتشار باکتری ها انجام می شود.

به گفته این فضانورد در حالی که جمعیت میکروب ها مانند میکروبیوم های موجود در روده برای سلامتی انسان ضروری است، رشد میکروارگانیسم های مضر در یک محیط بسته مانند ایستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان ایستگاه فضایی چگونه مقابل کرونا محافظت می شوند؟

ساکنان ایستگاه فضایی چگونه مقابل کرونا محافظت می شوند؟