مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-08اقتصادي

علیزاده: راه اندازی شهرک های صنعتی و صنایع غذایی برای اشتغال جوانان در مراغه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی علیزاده، نماینده مردم مراغه در نشستی که از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه برگزار شد با اشاره به اجرای طرح شهرک صنعتی دوم و شهرک صنعتی غذایی گفت: - نماینده مردم مراغه گفت: باید برای اشتغال جوانان مراغه تلاش کنیم و این اتفاق از طریق صنعتی شدن این شهر صورت می گیرد.

همت خود را بر این گمارده ایم که شهرک صنعتی شماره 2 و شهرک صنایع غذایی راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی علیزاده، نماینده مردم مراغه در نشستی که از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه برگزار شد با اشاره به اجرای طرح شهرک صنعتی دوم و شهرک صنعتی غذایی گفت: شهر مراغه حدود 400 هزار تن محصولات کشاورزی دارد و با مدیریت درست علاوه بر ایجاد اشتغال و استفاده مطلوب از محصول، ارزش افزوده محصولات کشاورزی نیز بالاتر خواهد رفت.

علیزاده در مورد موضوعات مطرح شده در عرصه بین المللی تصریح کرد: هر کنشی واکنشی خواهد داشت واگر اقدامی بدون جواب بماند طرف مقابل می تواند ضربه بعدی را بزند بنابراین باید جواب قانع کننده داده شود.

اگر دقت کنید بعد از جواب های قاطع عربستان کرنش های خود را شروع کرده و ولیعهد عربستان دنبال ارتباط حسنه با ایران شد و حمله به پایگاه های ایران قطع شده و موضع های ایران در وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده: راه اندازی شهرک های صنعتی و صنایع غذایی برای اشتغال جوانان در مراغه

علیزاده: راه اندازی شهرک های صنعتی و صنایع غذایی برای اشتغال جوانان در مراغه