مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-08حوادث

کشف 106 کیلوگرم هرویین در پاکدشت/2توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شد


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف 106 کیلوگرم هرویین در پاکدشت خبر داد و گفت: در این خصوص 2 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

- ، سردار کیومرث عزیزی از کشف 106 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در شهرستان پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه 2 متهم توزیع کننده این مواد دستگیر شدند.

عزیزی بیان داشت: در پی کسب اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ در زمینه تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در یکی از روستاهای اطراف شهرستان پاکدشت، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضایی، طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن شناسایی محل مورد نظر، در یک عملیات غافلگیرانه و مقتدرانه اقدام به دستگیری سوداگران مرگ و بازرسی از محل سکونت آنان کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از محل 106 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین که آماده بسته بندی و توزیع بود کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 106 کیلوگرم هرویین در پاکدشت/2توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شد

کشف 106 کیلوگرم هرویین در پاکدشت/2توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شد