مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-07اقتصادي

خوزستان/ تعطیلی 50 کارخانه تولید شن و ماسه و بیکاری 800 کارگر در رامهرمز


به دلیل انسداد مسیر ماشین آلات سنگین از سوی روستاییان و انسداد مسیر جایگزین از سوی اداره صمت، بیش از 50 کارخانه تولید شن و ماسه در روستای جوبجی از توابع شهرستان رامهرمز، تعطیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، وجود معدن در هر کشوری نقش عمده ای در اقتصاد، گردش سرمایه و ارتباط نزدیک با صنایع و عمران دارد.

در ایران نیز معادن زیادی در سرتاسر کشور ازجمله مس، انواع سنگ ها، کانی و شن و ماسه وجود دارد.

استان خوزستان نیز از جمله استان های دارای معادن فراوان شن و ماسه است که از مهم ترین آن ها می توان به 30 معدن خام شن و ماسه (مخلوط)، 50 کارخانه تولید شن و ماسه، سنگ شکن داران جوبجی رامهرمز اشاره کرد که زمینه ساز فعالیت 300 دستگاه ماشین آلات سنگین و اشتغال 800 نفر به صورت مستقیم شده است.

معادن شن و ماسه روستای جوبجی از توابع شهرستان رامهرمز، بیش از یک سال است که به دلیل عدم راه مواصلاتی، تعطیل شده اند و سبب بیکار شدن 800 نفر به طور مستقیم و چندصد نفر به طور غیرمستقیم و همچنین پدیدار شدن مشکلاتی در بازار مصالح ساختمانی استان خوزستان شده است.

یکی از معدن داران روستای جوبجی در گفت وگو با ایلنا، اظهار کرد: ماشین آلات معدن از جاده داخل روستا گذر می کردند که روستاییان به دلیل آلودگی های صوتی و گردوخاک ناشی از عبور مرور و همچنین خطر ماشین های سنگین، اجازه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان/ تعطیلی 50 کارخانه تولید شن و ماسه و بیکاری 800 کارگر در رامهرمز

خوزستان/ تعطیلی 50 کارخانه تولید شن و ماسه و بیکاری 800 کارگر در رامهرمز