مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-05-07سياسي

امروز دو راه انتفاضه و حمایت جامعه بین الملل پیش رو فلسطینیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زینب سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت وگو با شبکه خبری المیادین لبنان به مناسبت روز جهانی قدس گفت: - دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با شبکه المیادین ضمن تأکید بر بی اثر بودن مذاکره در آزادی مردم فلسطین، انتفاضه و حمایت جامعه بین الملل را دو راهکار برای حل مسأله فلسطین دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، زینب سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت وگو با شبکه خبری المیادین لبنان به مناسبت روز جهانی قدس گفت: اگر راه مذاکره برای فلسطین جواب می داد، اکنون فلسطین آزاد شده بود .

سلیمانی در خصوص اهمیت مسئله فلسطین گفت: از نظر بنده، فلسطین امروز به دغدغه مهم و پراهمیتی برای تمام مسلمین جهان و افق اسلامی تبدیل شده.

اهمیت آن فقط به این دلیل نیست که آمدند و خانه مسلمین را غصب کردند، آنها خواستند که از خانه مسلمین علیه مسلمین جهان استفاده بکنند که این قطعاً اتفاقی نیست که ما مسلمانان جهان بخواهیم در مقابلش سکوت کرده و اظهار بی تفاوتی کنیم .

زینب سلیمانی در ادامه گفتگو با المیادین لبنان با اشاره به مقاومت بی نظیر مردم فلسطین در قدس اشغالی در ایام ماه مبارک رمضان و فشار بی امان رژیم اشغالگر علیه آنان برای متوقف کردن خیزش ملت فلسطین علیه اشغالگری بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دو راه انتفاضه و حمایت جامعه بین الملل پیش رو فلسطینیان است

امروز دو راه انتفاضه و حمایت جامعه بین الملل پیش رو فلسطینیان است