مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-05-07بين الملل

پکن: به تلاش برای بازگشت آمریکا و ایران به اجرای برجام ادامه می دهیم


نبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگی چین در سازمان های بین المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر به گفت وگوهای هسته ای در وین اتریش اشاره کرد.

- نمایندگی چین در سازمان های بین المللی در وین اتریش تاکید کرد که این کشور به تلاش های خود برای بازگشت آمریکا و ایران به اجرای کامل برجام ادامه خواهد داد.

نبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نمایندگی چین در سازمان های بین المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر به گفت وگوهای هسته ای در وین اتریش اشاره کرد.

این نهاد چینی در این پیام توییتری نوشت: چین به کار با تمامی گروه ها در تلاشی مشترک برای دستیابی به موفقیت در مذاکرات ادامه خواهد داد تا آمریکا و ایران به اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک در نزدیک ترین تاریخ برگردند .

ساعتی پیش وانگ کان نماینده چین در نشست کمیسیون برجام نیز از تمامی طرف های حاضر در گفت وگوهای وین خواستار تمرکز و توسعه موضوعاتی شد که بر روی آن اجماع وجود دارد.

وی در ادامه سخنانش گفت: نیت سیاسی خوب باید به اقدامی قاطع با احساس فوریت بزرگتر تبدیل شده و از تبادل اتهامات خودداری کرده تا به صورت مشترک، روند مذاکرات به جلو پیش برده شود .

نماینده چین در گفت وگوهای وین اضافه کرد: پس از چهار هفته از مذاکرات فشرده، زمینه های اجماع و زمینه های اختلافات باقی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: به تلاش برای بازگشت آمریکا و ایران به اجرای برجام ادامه می دهیم

پکن: به تلاش برای بازگشت آمریکا و ایران به اجرای برجام ادامه می دهیم