مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 17:202021-05-07حوادث

از دستگیری 5 متهم سرقت های خیابانی تا کشف 34 دستگاه استخراج ارز دیجیتال


فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری های سناباد و احمدآباد برای به نتیجه رساندن سه پرونده در اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی با اشاره به اینکه مرحله دیگری از طرح مقابله با سرقت های خیابانی در دستور کار کلانتری سناباد و احمد آباد مشهد قرار گرفت، اظهار کرد: تیم تجسس کلانتری سناباد در اجرای مرحله اول این طرح و در پیگیری پرونده سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو با توجه به سرنخ هایی که در دست داشتند وارد عمل شده و عاملان این سرقت ها را در بلوار شهید صادقی به طور نامحسوس  تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران انتظامی زمانی که  موتورسیکلت پلاک مخدوش متهمان درخیابانی فرعی متوقف و یکی از متهمان قصد تخریب در یک خودروی سواری سفید رنگ داشت برای دستگیری آنان وارد عمل شدند و متهمان که با سرعت زیاد از صحنه متواری شده بودند پس از مسافت کوتاهی، راننده موتورسیکلت که دچار ترس شده بود کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و موتورسیکلت واژگون شد.

وی گفت: در این لحظه یکی از متهمان با شیء تیز و برنده در مقابل ماموران تجسس کلانتری سناباد مقاومت نشان می داد اما پلیس او و همدستانش را دستگیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری 5 متهم سرقت های خیابانی تا کشف 34 دستگاه استخراج ارز دیجیتال

از دستگیری 5 متهم سرقت های خیابانی تا کشف 34 دستگاه استخراج ارز دیجیتال