مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 16:002021-05-07بين الملل

نشانه های افول رژیم صهیونیستی به روشنی دیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت، روز قدس یک مسأله تاکتیکی یا سیاسی نیست بلکه یک موضوع عقیدتی، - دبیرکل حزب الله در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس گفت، تمسک ملت فلسطین بر حق خود و عدم چشم پوشی از قدس به تمام محور مقاومت مشروعیت می دهد و اتفاقات کنونی در فلسطین اشغالی حاکی از آن است که افول رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت، روز قدس یک مسأله تاکتیکی یا سیاسی نیست بلکه یک موضوع عقیدتی، دینی، انسانی و اخلاقی است.

وی افزود، ایستادگی ملت فلسطین و تمسک آن به حقش و عدم چشم پوشی از قدس رکن اساسی است و این ایستادگی بسیار مهم است و به تمام محور مقاومت مشروعیت می بخشد.

بر اساس گزارش شبکه المیادین ، وی ادامه داد، در قدس شاهد هستیم که فرد بی دفاع با دشمن تا بن دندان مسلح مقابله می کند و این تحولی مهم است، زیرا اسراییل گمان می کند که فلسطینی های قدس و کرانه باختری قدرت رویارویی ندارند.

تحول مهم ورود مقاومت در غزه به خط درگیری در قدس است و باید این موضوع تثبیت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های افول رژیم صهیونیستی به روشنی دیده می شود

نشانه های افول رژیم صهیونیستی به روشنی دیده می شود