مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-07ورزشي

پیروانی: روزهای روشن صنعت نفت از فردا فرا می رسد


ما توانایی بازگشت به روزهای خوب نیم فصل اول را داریم و به طور قطع از بازی فردا، روزهای روشن برای صنعت نفت آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر در نشست خبری پیش از بازی تیم های نفت آبادان و آلومینیوم اراک افزود: در این دیدار به دلیل غیبت چند بازیکن به دلیل مصدومیت، با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجرب به مصاف حریف اراکی خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه بازیکنان جوان صنعت نفت آبادان آینده درخشانی در پیش رو دارند، افزود: در بازی فردا فرصتی برای ارایه توانایی های بازیککان جوان تیم ما خواهد بود، اما در بازی فردا، آمار مالکیت توپ و تعداد حملات گواه کیفیت تیم صنعت نفت است.

ما در آبادان برابر تیم های مدعی آسیا به گونه ای بازی کردیم که موقعیت گل هم به آنها ندادیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در چند بازی گذشته مسائل روحی روانی باعث عدم موفقیت تیم ما در گلزنی بود ولی در حال حاضر، مشکلات برطرف شده و از بازی فردا به سوی موفقیت گام برخواهیم داشت.

پیروانی یادآور شد: ما توانایی بازگشت به روزهای خوب نیم فصل اول را داریم و به طور قطع از بازی فردا، روزهای روشن برای صنعت نفت آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروانی: روزهای روشن صنعت نفت از فردا فرا می رسد

پیروانی: روزهای روشن صنعت نفت از فردا فرا می رسد