مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-07ورزشي

پیروانی: نفت آبادان از بحران خارج می شود


مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که قول می دهم تیم ما از بحران خارج می شود، گفت: تیم هایی موفق هستند که اهداف خود را مشخص کرده اند ولی ما به خاطر یکسری اتفاقات نتوانستیم به اهداف میان مدت برسیم اما بسیار امیدواریم تا شرایط خیلی خوبی برای فوتبال آبادان رقم بزنیم.

- ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که قول می دهم تیم ما از بحران خارج می شود، گفت: تیم هایی موفق هستند که اهداف خود را مشخص کرده اند ولی ما به خاطر یکسری اتفاقات نتوانستیم به اهداف میان مدت برسیم اما بسیار امیدواریم تا شرایط خیلی خوبی برای فوتبال آبادان رقم بزنیم.

امیر حسین پیروانی در نشست خبری پیش از دیدار نفت آبادان مقابل آالومینیوم اراک، اظهارکرد: اراک خود را جدول پیدا کرده است و شرایط خیلی خوبی دارد.

ما هم خوشبختانه تمرینات خوبی را در طول هفته پشت سر گذاشته ایم و از هر نظر آماده ایم تا شرایط خوب مان در نیم فصل اول را به دست آوریم و مجددا به جدول برگردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که مثل همه تیم ها ماهم درگیر فشردگی مسابقات هستیم، افزود: ما هم مصدوم داریم و البته فردا یک جوان به ترکیب تیم مان اضافه می شود و امیدواریم تلفیقی لز بازیکنان جوان و با تجربه، به نتیجه مدنظر برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروانی: نفت آبادان از بحران خارج می شود

پیروانی: نفت آبادان از بحران خارج می شود