مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-07سياسي

امام جمعه بهاباد: روز قدس نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین است


امام جمعه بهاباد روز قدس را روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تقویت مقاومت اسلامی در جهان دانست و خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی نقش بسزایی در بیداری ملت های مسلمانان در دنیا داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های مجازی نماز جمعه این هفته شهر بهاباد بابیان این که نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز جهانی قدس نشان از دور اندیشی و حکمت بنیانگذار انقلاب اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است اظهارداشت : این تصمیم امام خمینی (ره) یک اقدام هوشمندانه و تاریخی برای عدم وی با بیان این که امروزه تمام کشورهای جهان درد و رنج مردم فلسطین را درک می کنند، افزود: پرچم و پیروزی مستضعفان و صالحان را نوید خواهند داد.

وی ادامه داد : یوم الله قدس روز د میدن خون تازه در رگ های امت اسلامی و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک کش و نژادپرست صهیونیستی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با اشاره به اینکه شعار مرگ براسراییل و مرگ برآمریکا نباید فراموش شود افزود : روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بهاباد: روز قدس نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

امام جمعه بهاباد: روز قدس نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین است