مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-07سياسي

آزادسازی قدس به معنای نابودی استکبار است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آزادسازی قدس در حقیقت به معنای نابودی استکبار است، گفت: اگر مسلمانان موفق شوند که البته به زودی پیروز خواهند شد، - در واقع پایه های استکبار را نابود کرده اند بنابراین نباید به مسئله قدس ساده نگاه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، 17 اردیبهشت در پیام جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه مسئله قدس، مسئله اسلام است، اظهار کرد: نباید اجازه داد مسجدالاقصی در اختیار دشمنان باشد زیرا این مسجد باید در اختیار اولیاء الهی و دوستان پروردگار قرار بگیرد، به همین دلیل امروز مسئله قدس نماد حق است و غاصبان قدس نماد باطل هستند، حق و باطل هم نمی توانند با هم یک جا جمع شوند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه صهیونیست ها نماد استکبار هستند، یادآور شد: مومن نمی تواند در برابر مستکبر کوتاه بیاید، باید با او بجنگد و این وظیفه دینی هر مومن است، مستکبر در هر کجا باشد دشمن خدا است.

نکونام با بیان اینکه آزادسازی قدس در حقیقت به معنای نابودی استکبار است، گفت: اگر مسلمانان موفق شوند که البته به زودی پیروز خواهند شد، در واقع پایه های استکبار را نابود کرده اند بنابراین نباید به مسئله قدس ساده نگاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی قدس به معنای نابودی استکبار است

آزادسازی قدس به معنای نابودی استکبار است