مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-07سياسي

رونمایی از تندیس سردار شهید سلیمانی در تهران


تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در پایتخت رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این آیین با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از مدیران و مقامات لشگری و کشوری در ابتدای بزرگراه شهید سلیمانی غرب به شرق، تقاطع مدرس ابتدای مصلای تهران در حال برگزاری است.

سازمان زیباسازی شهر تهران، در راستای تکریم مقام و منزلت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و گرامیداشت تلاش های خالصانه و بی مانند ایشان برای دفاع از میهن، فراخوان بین المللی ساخت تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را خرداد 1399 منتشر کرد تا با بهره مندی از هنر هنرمندان مجسمه ساز تندیسی فاخر از این شهید معزّز را در فضای شهری نصب کند.

طراحی و خلق اثر پیشنهادی باید بر مبنای زندگی نامه و نمادهای شخصیتی و شبیه سازی دقیق چهره و پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی انجام می شد و انعکاس مفاهیم ایثار، رشادت و شهادت در اثر باید مورد توجه قرار می گرفت.

داوری و انتخاب اثر بر اساس نگاه هنرمندانه و خلاق هنرمند و طراحی و اجرای حرفه ای توسط شورای تخصصی آثار حجمی سازمان زیباسازی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس سردار شهید سلیمانی در تهران

رونمایی از تندیس سردار شهید سلیمانی در تهران