مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-07سياسي

صهیونیستها، برجام را به مثابه «انتفاضه دیپلماتیک» علیه خود تلقی می کنند


روز قدس آرمانی مشترک میان امت اسلام و آزادی خواهان جهان استربیعی: روز قدس آرمانی مشترک میان امت اسلام و آزادی خواهان جهان استعلی ربیعی در مطلبی به مناسبت روز جهانی قدس می گوید: - صهیونیستها، برجام را به مثابه انتفاضه دیپلماتیک علیه خود تلقی می کنند علی ربیعی در مطلبی به مناسبت روز جهانی قدس می گوید: مسئله قدس شریف فقط اولویت جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه اولویت امت اسلام و همینطور کشور های مستقل و روشنفکران برجسته آزادی خواه و عدالت خواه می باشد.

ربیعی: روز قدس آرمانی مشترک میان امت اسلام و آزادی خواهان جهان استربیعی: روز قدس آرمانی مشترک میان امت اسلام و آزادی خواهان جهان استعلی ربیعی در مطلبی به مناسبت روز جهانی قدس می گوید: مسئله قدس شریف فقط اولویت جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه اولویت امت اسلام و همینطور کشور های مستقل و روشنفکران برجسته آزادی خواه و عدالت خواه می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت و رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در مطلبی با این مقدمه، می نویسد: روز قدس سال هاست به عنوان یک آرمان مشترک میان امت اسلام و آزادی خواهان جهان مطرح بوده است.

روز قدس را می توان یک نمادسازی بدیع و ماندگار دانست که با معنویت ماه مبارک رمضان و انتخاب آخرین جمعه آن در هم آمیخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیستها، برجام را به مثابه «انتفاضه دیپلماتیک» علیه خود تلقی می کنند

صهیونیستها، برجام را به مثابه «انتفاضه دیپلماتیک» علیه خود تلقی می کنند