مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-07سياسي

فلسطین نباید فراموش شود


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین نباید فراموش شود، گفت: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است.

- ، رضا نجاتی پیش از ظهر امروز جمعه در مراسم برافراشته شدن پرچم فلسطین در شهرستان اهواز و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس با حضور مسئولان استانی و همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و سید شهدای آنها شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که در این راه مقدس جان خود را فدا کردند، یاد امام راحل که با پیش بینی های شرافتمندانه خود روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را برای قدس نام گذاری کردند، گرامی می داریم.

وی افزود: نام گذاری امروز برای قدس یعنی موضوع فلسطین نباید فراموش شود چرا که موضوع فلسطین مسئله جهان اسلام و بخشی از زندگی اجتماعی و سیاسی مسلمانان جهان است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: قبل از انقلاب موضوع فلسطین در یک منطقه ای محصور شده و هر آنچه دنبال می شد و یا تصمیم گیری می کردند، بر سر مظلومان منطقه اعمال می شد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام راحل مسئله فلسطین را جزیی از انقلاب در ایران نام نهادند و روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را نیز روز قدس نام گذاری کردند که به طور مرتب ذهن ما مشغول این موضوع باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین نباید فراموش شود

فلسطین نباید فراموش شود