مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-07بين الملل

بیانیه گروه های مقاومت فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس


گروههای مقاومت فلسطین به مناسبت روز قدس در بیانیه ها و اظهاراتی جداگانه ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی، بر اهمیت این روز تاکید کردند.

- گروههای مقاومت فلسطین به مناسبت روز قدس در بیانیه ها و اظهاراتی جداگانه ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی، بر اهمیت این روز تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: گرامیداشت روز جهانی قدس در ماه مبارک رمضان برای همه مسلمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امروز روز همه ماست، روز قدس امسال در شرایطی فرا رسید که ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی به یک عامل وحدت بخش به ویژه در سایه شرایط سیاسی سخت پیش روی مسئله فلسطین نیاز داشت.

وی افزود: تجربه ای که در مورد این روز وجود دارد، مسئله انتخاب زمان است، زیرا امام خمینی (رحمت الله) زمانی که امروز را به عنوان روز قدس در ماه مبارک رمضان انتخاب کردند، به این خاطر بود که این ماه و شب ها و روزهای آن و به ویژه روزهای پایانی آن از اهمیت ویژه ای برای تمامی مسلمانان جهان برخوردار است.

النخاله ادامه داد: مسجد الاقصی برای عموم مسلمانان و مسیحیان از اهمیت و جایگاه دینی ویژه ای برخوردار است و تمرکز بر این مکان مقدس و سیطره جنبش صهیونیسم بر آن، مستلزم وحدت همه جانبه سراسر امت است، بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گروه های مقاومت فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه گروه های مقاومت فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس