مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-07اقتصادي

افزایش قیمت خودرو و لوازم خانگی، مصوبه ای برای دفاع از مرفهان بی درد است


مصوبه افزایش قیمت خودرو و لوازم خانگی با وجود کاهش قیمت دلار نشان دهنده این است که برخی مسؤولان یا توان ذهنی خود را از دست داده اند و یا به دلیل فاصله گرفتن از مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه مجازی با اشاره به هفته معلم و تبریک این روز به همه معلمان اظهار کرد: اینکه خداوند خود در جایگاه تعلیم قرار می گیرد و بهترین و کامل ترین انسان ها را برای تعلیم و نجات بشریت از جهالت انتخاب می کند، نشان از جایگاه برجسته معلمی است.

  امام جمعه خرمدره با بیان اینکه باید توجه کنیم که اصلی ترین وظیفه یک معلم حرکت دادن جامعه متعلمین در مسیر تزکیه و تقوا و به ویژه بصیرت سیاسی است، افزود: استاد شهید مطهری هم به لحاظ روش تعلیم و هم به لحاظ شخصیت انسانی خود، یک الگوی وارسته برای معلمان بوده و بهترین معیار برای سنجش موفقیت معلمان است.

   وی با تبریک نماز خوانده شده است.

  زاهدی پور با بیان اینکه معراج پیامبر در قدس صورت گرفته است، گفت: نماز در بیت المقدس برابر با هزار نماز یا نماز واجب در آن برابر با یک حج و نماز مستحب در آن برابر با یک نافله به فرمایش امام صادق (ع) است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه دفاع از اماکن تاریخی و دینی، دفاع از هویت است، تصریح کرد: اصولاً تاریخ نشان می دهد جوامع ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت خودرو و لوازم خانگی، مصوبه ای برای دفاع از مرفهان بی درد است

افزایش قیمت خودرو و لوازم خانگی، مصوبه ای برای دفاع از مرفهان بی درد است