مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-07بين الملل

محمود الزهار: آرمانی که طرفدارانش برای آن جانفشانی می کنند، از بین نمی رود


عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت و گو با خبرگزاری فارس ضمن تأکید بر اهمیت مقاومت مسلحانه، گفت که هیچ گاه آرمانی که طرفدارانش برای آن جانفشانی می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود الزهار از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( خبرگزاری فارس تصریح کرد که مقاومت مسلحانه در غزه به مثابه پشتیبان و کمکی برای کاهش اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها علیه ملت فلسطین است.

عضو ارشد حماس در پاسخ به سؤالی درباره اثرگذاری مقامت مسلحانه در غزه بر حمایت از مقاومت مردمی در قدس، این اقدام را به مثابه پشتیبانی و کمک برای کاهش اقدامات جنایتکارانه  رژیم صهیونیستی علیه حقوق مردم فلسطین دانست و گفت که این گام زمینه را برای یک زندگی قابل قبول فراهم می سازد به طوریکه مردم بتوانند عبادات خود را در اماکن مقدس انجام دهند.

محمود الزهار افزود که این اقدام در راستای پاسداری از سرزمین فلسطین و برای نابود کردن تمام موانع موجود در برابر فعالیت های تجاری، اجتماعی، عبادات انجام می شود.

او در عین حال، تأکید کرد که مقاومت تا زمان آزادسازی و برقراری مجدد ارتباط میان تمام مناطق فلسطین ادامه خواهد داشت.

الزهار ادامه داد: زیرا دشمن به تمام موارد یادشده تعرض کرده است [از این رو] لازم بود که از مقاومت مسلحانه در غزه برای حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود الزهار: آرمانی که طرفدارانش برای آن جانفشانی می کنند، از بین نمی رود

محمود الزهار: آرمانی که طرفدارانش برای آن جانفشانی می کنند، از بین نمی رود