مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-07فرهنگي

به انتشار پوسترهای «فلسطین تنها نیست» کمک کنید


آیین پایانی مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «فلسطین تنها نیست» عصر روز 16 اردیبهشت ماه و در آستانه روز جهانی قدس، با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

- آیین پایانی مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تنها نیست عصر روز 16 اردیبهشت ماه و در آستانه روز جهانی قدس، با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در اختتامیه مسابقه فلسطین تنها نیست که از شبکه افق پخش شد، گفت: هر کسی که از آثار نمایشگاه مسابقه کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تنها نیست دیدن کرده، به حرف های نو و نگاه از دریچه های متفاوت و هنرمندانه به مسئله فلسطین اذعان کرده است.

محمد مهدی دادمان، رییس حوزه هنری هنری انقلاب در این برنامه در مورد دلایل پرداخت حوزه هنری به موضوع فلسطین و برپایی بین المللی یک مسابقه کاریکاتور، کارتون و پوستر گفت: دو رویداد هماهنگ و تقریبا همزمان در سالی که گذشت به صورت سازمان یافته شکل گرفت که منجر به تصمیم گیری ما برای برپایی این مسابقه شد.

یکی از این رویدادها برنامه ریزی جسورانه علیه پیامبر عظیم الشان اسلام بود که با حمایت مجموعه ای از دولت مداران غربی به خصوص کشور فرانسه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به انتشار پوسترهای «فلسطین تنها نیست» کمک کنید

به انتشار پوسترهای «فلسطین تنها نیست» کمک کنید