مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-07اجتماعي

عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح نیایش در اردبیل آغاز شد


عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح نیایش به عنوان دومین پروژه از برنامه های پنجگانه شهرداری اردبیل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدلطف اللهیان ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح نیایش اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح نیایش از امروز (16 اردیبهشت ماه ) آغاز شد و احداث این پل دومین پروژه از برنامه های پنجگانه شهرداری اردبیل در برنامه ریزی های صورت گرفته است.

وی افزود: ایمن سازی محدوده پروژه ها اولویت اول شهرداری اردبیل در اجرای هر عملیات عمرانی است و از این رو علائم ترافیکی و ایمنی پروژه جهت حفظ سلامتی کارگران، عوامل پروژه و همچنین رانندگان وسایل نقلیه عبوری از بروز سوانح احتمالی جانمایی شده است.

 شهردار اردبیل بیان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح نیایش در مسیر جاده اصلی اردبیل - تبریز انجام خواهد شد که این مسیر در عبور و مرور شهروندان و مسافران همواره اهمیت ویژه ای داشته و در طول سال از بار ترافیکی بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: با همکاری پیمانکار پروژه تلاش می کنیم ضمن نصب تابلوها، علائم ترافیکی و به روزرسانی آنها همزمان با آخرین تغییرات پروژه، رانندگان عبوری را در مسیر صحیح هدایت کنیم تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح نیایش در اردبیل آغاز شد

عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح نیایش در اردبیل آغاز شد