مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-07سياسي

حمایت از فلسطین، قدرت محور مقاومت را افزایش می دهد


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: حمایت از فلسطین، قدرت محور مقاومت برای ایستادگی در برابر فتنه های رژیم صهیونیست را افزایش می دهد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: حمایت از فلسطین، قدرت محور مقاومت برای ایستادگی در برابر فتنه های رژیم صهیونیست را افزایش می دهد.

حجت الاسلام محمدحسن اختری ظهر امروز (17 اردیبهشت ماه) در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در زنجان، اظهار کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان با نام روز قدس نام گذاری شده و اعلام انزجار و تنفر از رژیم کودک کش و اشغالگر اسراییل در این مناسبت وظیفه دینی و انسانی همه ما است و هر چند با وجود شیوع کرونا، تجمعات محدود شده اما باید با روش های دیگر فریادهای خود را به گوش جهان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از فلسطین به عنوان مسئله مهم جهان اسلام هیچ گاه نباید فراموش شود، عنوان کرد: جمهوری اسلامی در این مسیر همواره اندیشه امام راحل را در دستور کار قرار داده و امروز هم طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرمان رهایی قدس و جهانی سازی مسئله فلسطین با حرکت هایی برای بیداری همه مردم جهان انجام می شود.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، به استفاده از ظرفیت فضای مجازی و راه اندازی هشتک ها در ایجاد حرکت های مردمی جهانی برای بیان اهمیت مسئله فلسطین تاکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فلسطین، قدرت محور مقاومت را افزایش می دهد

حمایت از فلسطین، قدرت محور مقاومت را افزایش می دهد