مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-07سياسي

هشدار یک نماینده مجلس نسبت به شیوع کرونای آفریقایی


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دانشگاه های علوم پزشکی در استان های هرمزگان، فارس و بوشهر باید به سرعت کارگروه ویژه ای برای مهار سرایت کرونای آفریقایی تشکیل دهند.

- ایسنا/فارس نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دانشگاه های علوم پزشکی در استان های هرمزگان، فارس و بوشهر باید به سرعت کارگروه ویژه ای برای مهار سرایت کرونای آفریقایی تشکیل دهند.

سیدموسی موسوی بیان کرد: متأسفانه هر روز کرونا خود را به شکل های جدیدی نشان می دهد و اکنون شاهد نوع جهش یافته آفریقایی این ویروس در شهرستان پارسیان هرمزگان هستیم که لزوم رعایت مراقبت ها را دوچندان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، موسوی افزود: کرونای آفریقایی قابلیت سرایت و انتشار بسیار بالایی دارد و نکته مهم آن است که تحقیقات ابتدایی نشان می دهد احتمال ابتلای چندباره افراد به این ویروس وجود دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: چون این ویروس عملکرد سلول های ایمنی بدن را مختل می کند، حتی با وجود استفاده از واکسن هم امکان ابتلا به کرونای آفریقایی زیاد است.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس خاطرنشان کرد: مردم شهرستان پارسیان در استان هرمزگان از قدیم الایام ارتباطات خانوادگی، اجتماعی و تجاری زیادی با شهرستان های ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک نماینده مجلس نسبت به شیوع کرونای آفریقایی

هشدار یک نماینده مجلس نسبت به شیوع کرونای آفریقایی