مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-07سياسي

مبنای فکری رژیم صهیونیستی بر اساس فساد و جنایت است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی مبنای فکر و سیاست رژیم صهیونیستی را فساد و جنایت دانست و گفت: تمام این جنایات پیش روی دیدگان سازمان های حقوق بشری صورت می گیرد.

- ، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح جمعه در مراسم روز قدس و اهتزاز پرچم فلسطین که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بجنورد برگزار شد، با اشاره به تفاوت دین یهود و صهیونیسم اظهار داشت: خداوند متعال از بنی اسراییل 10 پیمان مهم را گرفته است و در بخش هایی از قرآن اشاره کرده که این قوم همه عهدهای بسته شده را شکسته و در زمین فساد کردند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آیات قرآن در سوره مائده ادامه داد: صهیونیسم ها نه تنها دشمن مردم فلسطین و بشریت هستند، بلکه این غده سرطانی، دشمن تمام ارزش های انسانی می باشد و بیش از 7 دهه است که مردم منطقه خاورمیانه را با قلدری تحت فشار قرار می دهند.

وی به ترور دانشمندان توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در مجموع شالوده فکری این گروه مبتنی بر فساد است و نکته مهم تر این است که تمام این فسادها و جنایت ها در پیش روی دیدگان سازمان ها و نهادهای جهانی و حقوق بشری صورت می گیرد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه صهیونیست طراح و پشت پرده تمام خیانت ها و جنایت هایی است که جامعه استکباری انجام می دهد، گفت: برخی از سیاستمداران گمان می کردند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای فکری رژیم صهیونیستی بر اساس فساد و جنایت است

مبنای فکری رژیم صهیونیستی بر اساس فساد و جنایت است