مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-07سياسي

روز قدس محور وحدت میان مسمانان است


روز جهانی قدس، میعادگاهی برای وحدت جهان اسلام پیرامون یک تجاوز به ملل مسلمان در فلسطین و عرصه ای برای مبارزه بی امان با ظلم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت اسلام جواد اسماعیل نیا در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به اهمیت روز قدس در ایجاد وحدت میان ملت های مسلمان که حاصل دوراندیشی عمیق امام راحل بود، اظهار کرد: امام تمام نیروهای مقاومت در منطقه و حامیان مقاومت را حول محور قدس یکدل و یک صدا کرد و این ثمره ارزشمند بواسطه وجود نگاه الهی در بطن آن، تا به امروز زنده و پوینده بوده و خواهد بود.

وی با بیان این که گسترش دامنه انسجام ملت های مسلمان به تحریم همه جانبه رژیم صهیونیستی از مظاهر گرامیداشت روز قدس و احیای ملت فلسطین برای گرفتن حق خویش از صهیونیست ها است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با قدرت و صلابت در تمامی این 42 سال اخیر که بسیاری از کشورهای منطقه خود واداده این رژیم جعلی شدند اما ایستاد و از مقاومت به طور همه جانبه ای حمایت کرد.

امام جمعه بندرلنگه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در مسلح کردن جریان مقاومت در منطقه به ابزار و تجهیزات روز و آموزش به آنان در راستای تولید نیازهای دفاعی خویش، بیان کرد: بجای سنگ امروز در دستان مقاومت، بهترین پهپادها و موشک های نقطه زن قرار دارد و همین عامل باعث شده تا صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس محور وحدت میان مسمانان است

روز قدس محور وحدت میان مسمانان است