مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-07سياسي

راه اندازی حرکت های مردمی جهانی، راهکار جهانی سازی مسئله فلسطین


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: اجماع جهانی برای مسئله فلسطین و رهایی قدس با راه اندازی حرکت های مردمی جهانی محقق می شود.

- ایسنا/زنجان رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: اجماع جهانی برای مسئله فلسطین و رهایی قدس با راه اندازی حرکت های مردمی جهانی محقق می شود.

حجت الاسلام محمدحسن اختری صبح امروز (17 اردیبهشت ماه) در حاشیه بزرگداشت روز قدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز قدس اهمیت توجه به مسئله فلسطین را برجسته کرده و حمایت از فلسطین تاثیرات خوبی در منطقه داشته و نقشه های شیطانی آن ها را خنثی کرده است و نیروهای مقاومت توانستند مانع دست یابی غده سرطانی منطقه به اهداف و توطئه های استکباری شوند.

وی، در مورد اجماع جهانی برای رهایی قدس عنوان کرد: موسسه ها و مراکز بین المللی متعددی در دنیا ایجاد شده که اکثر آن ها سیاست های امپریالیستی را دنبال می کنند، حتی خود سازمان ملل نیز در اختیار اعضایی قرار دارد که حق وتو دارند و هرچه با اهداف آن ها در تضاد باشد، با آن مخالفت می کنند، بنابراین نمی توانیم از دست اندرکاران رژیم ساختگی و جعلی اسراییل، توقع اجماع جهانی در مورد مسئله فلسطین داشته باشیم.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) اندیشه امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری را مسیر اصلی در مسئله دانست و گفت: برای دست ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی حرکت های مردمی جهانی، راهکار جهانی سازی مسئله فلسطین

راه اندازی حرکت های مردمی جهانی، راهکار جهانی سازی مسئله فلسطین