مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-07اجتماعي

ناپایداری های جوی در شمال و شرق اصفهان شدت می گیرد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از تشدید ناپایداری های جوی در نیمه شمالی و شرقی استان از بعد از ظهر روز شنبه خبر داد.

- با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی در سطح استان، اظهار داشت: امروز آسمان بسیاری از مناطق تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا با گذر امواج جدید تشدید ناپایداری های جوی به ویژه در نواحی شمال و شرق اصفهان در ساعات بعدازظهر و عصر دور از انتظار نیست که با افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش رگبارهای موقتی همراه با رعدوبرق در این مناطق همراه است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه نسبت به ناپایداری های جوی هفته آینده هشدار زرد صادر شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به ورود امواج جدید، وقوع رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ و وزش باد شدید به ویژه در ساعت بعد از ظهر و شب در مناطق شرق و نیمه شمالی استان به جاری شدن روان آب در مسیل ها، شکل گیری سیلاب های محلی و نقطه ای و برخورد صاعقه و خیزش گرد و خاک منجر می شود.

علی عسگریان به شهروندان توصیه کرد: از تردد و توقف در حاشیه رودخانه های فصلی و مسیل ها تا روز دوشنبه خودداری کرده و در هنگام تردد جاده ای احتیاط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری های جوی در شمال و شرق اصفهان شدت می گیرد

ناپایداری های جوی در شمال و شرق اصفهان شدت می گیرد