مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-07سياسي

اهدای عضو در زنجان به ایستگاه سوم رسید


مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: سومین اهدای عضو انجام شده در استان با اهدای دو ارگان حیاتی طی سال جاری ثبت شد.

- ایسنا/زنجان مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: سومین اهدای عضو انجام شده در استان با اهدای دو ارگان حیاتی طی سال جاری ثبت شد.

شهریار امام وردی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با سومین اهدای عضو انجام شده در زنجان، اظهار کرد: سومین اهدای عضو انجام شده در استان، متعلق به مرحومه سیده محبوبه موسوی، 60 ساله و ساکن شهرستان خدابنده (روستای زواجر) است که به دلیل خونریزی مغزی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شده بود.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحومه موسوی، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد، افزود: روز گذشته (16 اردیبهشت ماه) ارگان های حیاتی این بیمار مرگ مغزی برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

این مسئول در رابطه با ارگان های حیاتی اهدا شده در سومین اهدای عضو سال جاری در زنجان، تصریح کرد: دو ارگان حیاتی از جمله نسوج و کبد بیمار مرگ مغزی خدابنده ای به بیماران نیازمند اهدا شد و زندگی دوباره ای به آنان بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو در زنجان به ایستگاه سوم رسید

اهدای عضو در زنجان به ایستگاه سوم رسید