مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-07اقتصادي

بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه مجازی قرآن آغاز بکار کرد


دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم از افزایش و آغاز بکار بخش عفاف و حجاب در این نمایشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طی نشستی با حضور مسئولان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و انجمن فعالان و متخصصین حجاب بخش عفاف و حجاب به نمایشگاه قرآن افزوده شد.

بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن مرتضی خدمتکار دبیر اجرایی نمایشگاه قرآن در گفت وگو با فارس درباره افزوده شده این بخش به نمایشگاه قرآن کریم گفت: بخش عفاف و حجاب یکی از بخش های نمایشگاه در سال های اخیر بود که به دلیل مجازی شدن نمایشگاه دز سال جاری و مشکلات فروش مجازی محصولات عفاف و حجاب این بخش از نمایشگاه قرآن کریم کنار گذاشته شد.

وی ادامه داد: البته همان زمان اعلام کردیم که در صورتی صنف عفاف و حجاب همه مسئولیت های کار را برعهده گیرد با افزایش این بخش به نمایشگاه قرآن مشکلی نداریم.

توافق با انجمن فعالان و متخصصین حجاب بخش عفاف برای برگزاری بخش خدمتکار از توافق با انجمن فعالان و متخصصین حجاب بخش عفاف و حجاب برای برگزاری این بخش خبر داد و گفت: طی جلساتی که با این عزیزان داشتیم جونب مختلف کار و نکات و تذگر ها به آنها بیان شد و پس از توافق مقرر شد بخش عفاف و حجاب به نمایشگاه مجازی قرآن افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه مجازی قرآن آغاز بکار کرد

بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه مجازی قرآن آغاز بکار کرد