مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-07دانش

آخرین مهلت ثبت نام برای اعزام اساتید زبان فارسی به دانشگاههای خارجی


اساتید متقاضی اعزام به کرسی های زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی دانشگاه های خارج از کشور تا 30 اردیبهشت ماه 1400 برای ثبت نام فرصت دارند.

- ، معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به منظور انتخاب مدرسان دانشگاهی برای اعزام به کرسی های زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور، فراخوان و پرسشنامه مخصوص متقاضیان اعزام به این کرسی ها را منتشر کرد.

اعضای هیأت علمی متقاضی واجد شرایط اعزام (اعضای هیأت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی و مسلط به یک زبان بین المللی) گروه های زبان و ادبیات فارسی، ایران شناسی و مطالعات ایرانی، آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، زبان شناسی، فرهنگ و زبان های باستانی دانشگاه ها می توانند پرسش نامه تکمیل شده خود را در فرمت های word و pdf حداکثر تا تاریخ 30 اردیبهشت 1400 از طریق دانشگاه محل کار خود (به طور متمرکز و در یک مرحله، با نامه رسمی آن دانشگاه) به این مرکز ارسال کنند.

بدیهی است تکمیل پرسشنامه و ارسال مدارک، صرفًا به منزله درخواست اعزام است و داوطلبان پس از بررسی مدارک و وضعیت علمی، برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام برای اعزام اساتید زبان فارسی به دانشگاههای خارجی

آخرین مهلت ثبت نام برای اعزام اساتید زبان فارسی به دانشگاههای خارجی