مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-07بين الملل

قطر: با آمریکا و ایران در تماس هستیم


ما روابطی قوی و استراتژیک با واشنگتن و روابط خوبی هم با ایران داریم و نمی خواهیم تنش ها افزایش یابد که بازتابی منفی روی قطر و منطقه خواهد داشت.

- وزیر امور خارجه قطر گفت که این کشور در تماس های جداگانه با دولت های آمریکا و ایران از آن ها می خواهد رویکرد موثری را در پیش برد مذاکرات احیای توافق هسته ای در پیش بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه الجزیره، قطر از آمریکا و ایران خواسته است با شروع چهارمین دور مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین، مذاکراتی موثر را داشته باشند.

شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه قطر گفت که این کشور در حالی که دیپلمات های دو طرف به طور جداگانه روز جمعه در وین با نمایندگان اروپایی، روسی و چینی برای پیدا کردن راهکاری جهت احیای توافق هسته ای دیدار خواهند کرد، خواستار کاهش تنش ها میان تهران و واشنگتن است.

آل ثانی در گفت و گویی با الجزیره گفت: ما روابطی قوی و استراتژیک با واشنگتن و روابط خوبی هم با ایران داریم و نمی خواهیم تنش ها افزایش یابد که بازتابی منفی روی قطر و منطقه خواهد داشت.

وزیر خارجه قطر ادامه داد: تماس های مداومی با آمریکا و ایران وجود دارد و تشویقشان می کنیم با گونه ای موثر در مذاکرات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: با آمریکا و ایران در تماس هستیم

قطر: با آمریکا و ایران در تماس هستیم