مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-07سياسي

توزیع روزانه 600 پرس افطاری ساده توسط دانشجویان جهادی


دبیر شورای جهادی بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه 30 هزار بسته معیشتی قبل از رمضان امسال در بین نیازمندان و اقشار محروم توزیع شد گفت: در طول ماه رمضان نیز روزانه 600 پرس افطاری ساده تهیه و در محلات هدف توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا شاهپری در میزگرد خبری نقش ، قرارگاه شهید قاسمی را با حضور 32 گروه جهادی تشکیل داده و در حوزه های مختلف تقسیم کار کردند.

وی ادامه داد: در ابتدای شیوع کرونا اطلاعات مردم از این ویروس بسیار ضعیف بود؛ جمعی از دانشجویان با بهره گیری از مقالات علمی در خصوص این ویروس تحقیق کرده و اطلاعات صحیح در این موضوع را استخراج کردند.

دبیر شورای جهادی بسیج دانشجویی گفت: جمعی از دانشجویان نیز به سامانه 4030 پیوسته و به کمک مجموعه درمان رفتند و برخی دوستان در مساجد و اماکن محوری کرونا را به درستی برای مردم تبیین کردند تا ترس کاذب مردم از این ویروس برطرف شود.

شاهپری با تاکید بر اینکه گروه های جهادی دانشجویی از عوامل محوری در تولید ماسک بودند، بیان کرد: بسیج دانشجویی استان قم بالغ بر 2 میلیون و 560 هزار ماسک تولید کرد، بیش از 30 هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد تولید شد و بیش از 200 هزار دستکش و 100 هزار گان نیز به همت گروه های دانشجویی تولید شد تا کشور در این زمینه دچار بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 600 پرس افطاری ساده توسط دانشجویان جهادی

توزیع روزانه 600 پرس افطاری ساده توسط دانشجویان جهادی