مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-07سياسي

پایبندی بر «آزادی قدس» آرمان جوانان انقلابی است/ اسراییل رو به زوال می رود


رییس بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه پایبندی بر آزادی قدس آرمان جوانان انقلابی است گفت: محور آمریکایی - صهیونیستی از راهبرد «معامله قرن» به ویژگی ارتباط و توافق با برخی از کشورهای حقیر عربی رسیده و این موضوع نشان از ناتوانی سیاسی و اضمحلال آن دارد.

- حمید پورحسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اهمیت روز قدس سخن گفت و اظهار کرد: امام خمینی(ره) در سال های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با طرح روز قدس به عنوان روز جهانی اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، ایده مبارزه برای آزادی قدس را مطرح کردند.

وی بیان کرد: امام (ره) ایده آزادی قدس را به یکی از آرمان های جوان های انقلابی تبدیل کردند و این پیگیری و مداومت باعث شد گروه ها و فعالیت های جهادی در سرزمین فلسطین به یک مطلوب تبدیل شود، قدرت بگیرد و با قوت پیش رود.

رییس افتاد.

رییس بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه داعش و درگیری پشت جبهه مقاومت با شکست مواجه شد اما عادی سازی حضور رژیم صهیونیستی هنوز توسط دشمن پیگیری می شود گفت: جریانات دانشجویی و جوانان انقلابی آرمان امام(ره) را زنده کردند و مقام معظم رهبری نیز آن را تداوم دادند، سال های بعد از امام(ره) نیز ایده مقاومت و همه پرسی مطرح شد تا از مردم فلسطین رای گیری شود و وضعیت فلسطین مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی بر «آزادی قدس» آرمان جوانان انقلابی است/ اسراییل رو به زوال می رود

پایبندی بر «آزادی قدس» آرمان جوانان انقلابی است/ اسراییل رو به زوال می رود