مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-07فناوري

از حملات فیشینگ به سازمان خود دفاع کنید


با اقداماتی از جمله اجرای تمرینات شبیه سازی فیشینگ و بررسی منظم برای ارزیابی تغییرات تهدیدات علیه سازمان می توانید از سازمان خود در برابر حملات سایبری مهاجمان دفاع کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود اینکه همواره هشدار داده می شود که روی لینک های ناشناس و حتی لینک های مشکوکی که از دوستان و آشنایان ارسال می شود کلیک نکنید، اما این احتمال وجود دارد که افراد به هر دلیل، از وعده اینترنت رایگان تا ثبت نام در یک سایت بخت آزمایی، باز هم روی لینک ها کلیک کرده و گرفتار حمله فیشینگ شوند، حملاتی که با راه اندازی سایت های مشابه سایت های معتبر، اطلاعات کاربران را به سرقت می برند و البته شرکت ها هم از این حملات در امان نیستند.

اولین فعالیت یک مهاجم، شناسایی شرکت شما است که احتمالاً با کار ساده ای مانند جست وجوی گوگل شروع می شود.

اطلاعاتی که برای یک مهاجم مفید است، می تواند از طریق منابع آنلاین مختلفی مانند فیس بوک، توییتر، وب سایت شرکت، وبلاگ ها و سایر انجمن ها در اختیار قرار گیرد.

بنابراین باید دقت کنید که چه نوع اطلاعاتی را در یک شبکه اجتماعی مانند لینکداین قرار می دهید و اطلاعاتی که می تواند برای هدف قرار دادن کارمندان و کارکنان موثر باشد را شناسایی کنید، اطلاعاتی را که در اختیار مهاجمان قرار می دهید مدیریت کرده و احتمال موفقیت آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حملات فیشینگ به سازمان خود دفاع کنید

از حملات فیشینگ به سازمان خود دفاع کنید