مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-07اقتصادي

ماجرای بدهی 200 هزار دلاری به شرکت سیمان خوزستان


چند روز گذشته خبر ناپدید شدن 200 هزار دلار مربوط شرکت سیمان خوزستان در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مسوولان این شرکت می گویند: این بدهی مربوط به یکی از مشتریان این شرکت بوده و اکنون از وی شکایت حقوقی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در روز های گذشته خبری مبنی بر ناپدید شدن 200 هزار دلار مربوط به سیمان صادراتی شرکت سیمان خوزستان در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

در این خبر آمده است: این مبلغ علاوه بر 80 میلیارد ریال طلب این شرکت از مشتریان است که هنوز به حساب های شرکت بازنگشته است.

اما روابط عمومی شرکت سیمان خوزستان در واکنش به انتشار این خبر در اطلاعیه ای اعلام کرد: یکی از مشتریان محصولات صادراتی(سیمان- کلینکر)  مبادرت به خرید این محصولات در زمان قبل از مدیریت فعلی کرده و حدود 200 هزار دلار از ثمن این معاملات باقیمانده که جهت وصول آن دو فقره چک در همان زمان  به عنوان تضمین از بدهکار اخذ شده است.

اطلاعیه شرکت سیمان خوزستان در این اطلاعیه افزود: مدیریت فعلی شرکت برای تسریع در وصول این مطالبات ضمن ارسال اظهارنامه برای بدهکار و پیگیری این مطالبات از طریق واحد حقوقی به منظور وادار کردن بدهکار به پرداخت بدهی و جلوگیری از تضرر سایر شرکت های تابعه در معاملات با این شخص با مشورت واحد حراست، مالی و حقوقی، مراتب بدحسابی نامبرده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بدهی 200 هزار دلاری به شرکت سیمان خوزستان

ماجرای بدهی 200 هزار دلاری به شرکت سیمان خوزستان